سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Welcome to my personal weblog

 
 

  برای Shutdown کردن:
برای Shutdown نمودن سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمایش منوی Start حرف U انگلیسی را دوبار با اندکی مکث میزنیم. خواهید دید که سیستم خاموش میشود.

برای Restart کردن:
برای Restart نمودن سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای U و سپس R را با اندکی مکث میزنیم. خواهید دید که سیستم Restart میشود.

برای Standby کردن:
برای Standby نمودن سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای U و سپس S را با اندکی مکث میزنیم ، خواهید دید که سیستم Standby میشود.

برای Hibernate کردن:
برای Standby نمودن سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای U و سپس H را با اندکی مکث میزنیم ، خواهید دید که سیستم Hibernate میشود.

برای Loggoff کردن:
برای Loggoff نمودن سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلید L را دوبار با اندکی مکث میزنیم. خواهید دید که سیستم Logoff میشود.

برای Switch User کردن:
برای Switch User نمودن سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای L و سپس S را با اندکی مکث میزنیم ، خواهید دید که سیستم Switch User میشود.







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 3344  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» اشتراک در خبرنامه «